woensdag 15 juni 2011

pinksterpret

Met de pinksterdagen staat een deel van mijn familie traditioneel op de camping in Wijckel, Fryslân. Zoals elk jaar sluit ik me ook één nachtje aan bij het gezelschap.

Vorig jaar keek mijn nicht toe hoe ik aan het haken sloeg, dit jaar is zij ook met het haakvirus besmet. Samen met haar en onze tante zijn we kleine driehoekjes gaan haken om de partytent op te sieren. In een paar uurtjes haak je heel wat weg, zo blijkt.


Ik heb helaas geen duidelijke foto, maar zoals je kunt zien is het een flinke slinger geworden. Die kan nog heel wat jaartjes mee met ons pinksteruitje.

We hebben, ondanks de regenbuien op zaterdag, flink wat zonnestralen gevangen. Mijn voeten zijn in elk geval al, net als elke zomer, voorzien van een leuke sandaalprint.



Hopen dat ik die print de komende maanden vast kan houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten