maandag 27 juni 2011

zomerswap

Op de Kookeridoo-hyves is de afgelopen weken weer een haakswap georganiseerd. Dit keer kreeg het het thema: zomer.

Ik mocht gaan haken voor Veronique. Omdat zij haar vakantie het liefst in eigen land doorbrengt, besloot ik een Hollands pakketje voor haar samen te stellen.

Ze wilde het liefst iets wat ze aan haar tas kon hangen. Vandaar deze tashanger:




Daarnaast heb ik nog een delftsblauw vogeltje voor haar gehaakt voor aan haar sleutelhanger:




Zelf ben ik ook enorm verwend. Ik kreeg van degene die mij toegewezen kreeg een pakketje met een heel mooi gehaakte dolfijn, allerlei fijne freubeldingetjes en twee mooie bollen katoen. Oh en lekkers!




Het was weer een geslaagde swap. Ik doe zeker nog een keer mee!

4 opmerkingen:

  1. WOW!!!!! Die molen is echt gaaf, heb je die zelf verzonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Corine, en ja, zelf verzonnen en ' ontworpen' voor zover daar sprake van is bij zo'n klein projectje. Ik ben er ook best trots op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die molen is inderdaad supergoed geslaagd! Knap hoor dat je dat zelf helemaal kan ontwerpen! top!

    Groetjes, Madieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuke Holland-haaksels! Allebei even mooi! Daar zal ze wel blij mee zijn!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen