woensdag 8 februari 2012

CAL 2012 update

Zoals ik in mijn vorige bericht al vertelde, doe ik mee aan de Wooleater CAL 2012 van Sarah London.
In principe werk je van woensdag tot woensdag aan de opdracht voor die week (het aantal rondes dat je moet haken).


Gister was dus weer de deadline van afgelopen week. Ik had een achterstand van twee weken omdat ik later aanhaakte, maar inmiddels loop ik nog maar een halve ronde (één toer), achter. De deken groeit gestaag.



Het patroon wordt niet voor niets "Wooleater" genoemd. Een ronde slokt inmiddels meer dan een hele bol (100 gram) acryl op! Ik ben erg benieuwd naar het eindgewicht.

Ik haak lekker door. Voor volgende week moeten we wederom drie rondes aan het geheel toevoegen, maar de rondes worden logischerwijs steeds groter. Ik hoop tegen die tijd ook mijn achterstand ingehaakt te hebben.

1 opmerking: