maandag 20 februari 2012

Last minute carnaval

Afgelopen vrijdag zette ik, zoals elke ochtend, mijn kleintje af op het schoolplein en spoedde zelf verder naar mijn werk. Daar aangekomen checkte ik de sociale media op updates en zag een vader van school iets opmerken over carnaval.

Carnawat?! Ik was dus echt HELEMAAL vergeten dat mijn kleintje die dag carnaval zou vieren. Gelukkig doen zij dat altijd pas in de middag, dus hij was nog niet helemaal verloren. Maar waar moest ik binnen zo'n korte tijd een acceptabele outfit vandaan toveren? Vanaf mijn werk? Het grootste deel van zijn verkleedkleren is inmiddels te klein, maar gelukkig heeft hij nog een indianenpak in zijn kast liggen.


Ik heb snel mijn moeder gebeld om te vragen of ze mij even langs kon halen, zodat we samen zijn outfit konden halen bij mij thuis. In no time knutselde ik een indianentooi in elkaar om de outfit wat op te leuken.

Tussen de middag eet hij bij haar altijd een broodje, en dat kwam nu perfect uit. Gewapend met mijn indianentooi, een doos schmink en het indianenpak werd hij omgetoverd tot het mooiste opperhoofd uit de klas.



Ugh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten