woensdag 13 april 2011

200 blocks

Behalve de bloemen waar ik sinds gister volop mee bezig ben, heb ik de afgelopen periode natuurlijk ook flink doorgehaakt aan mijn 200 blocks van Jan Eaton.
Inmiddels heb ik al een stuk of vijftien blokken gehaakt, maar nog niet allemaal netjes afgewerkt (afwerken is geen hobby van me).

Wel afgewerkt zijn de volgende blokken:
Block 5, Twin Stripes



Block 6, Textured Bluebells



Block 7, Corner Granny



Block 8, Popcorn Flower 



Dat begint al langzaam ergens op te lijken he? Nog maar 192 blokken te gaan! ;-) Overigens kwam ik er bij het verder bladeren in het boek niet alleen achter dat er méér dan 200 blokken in staan, ik kwam er ook achter dat ik ze nooit alle 200 in twee kleuren kan maken. Aan het einde zijn de blokken namelijk hetzelfde, maar worden ze in verschillende kleurencombinaties telkens als nieuwe blokken geteld.

Wellicht toch maar voor iets minder dan 200 blokken gaan, uiteindelijk. Waarschijnlijk niet eens zo heel erg, want dan wordt het sprei vast een stuk handzamer dan een sprei van 3 bij 3 meter.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten