woensdag 6 april 2011

Bloggen, dat wil ik dus ook.

Naast het zorgen voor mijn jongens, werken en haken vind ik het heerlijk om af en toe op internet te struinen naar haakblogs en foto's. En wat zien al die blogs er toch altijd leuk, kleurrijk en gezellig uit. Dat wil ik ook!

Vanaf nu ga ik een poging doen mijn werk en vorderingen bij te houden.

Ik haak van alles, dekentjes, knuffeltjes, rammelaars (zie hiernaast), mutsjes, alles waar ik op dat moment zin in heb.

Ik hoop dat anderen net zo geïnspireerd raken door mijn berichten en foto's als ik door hen.

Liefs,

Maren

2 opmerkingen:

  1. Hoi Maren
    leuk dat je een blog bent gestart! Dat is ook nog zoiets van dat wil ik misschien ook ooit nog wel. En wat lees ik doe je nog maar 1,5 jaar aan haken? Ik vind dat je echt heel leuke dingen maakt. Veel succes met je blog en ik ga je volgen!
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen