zaterdag 23 april 2011

Paastak

De afgelopen tijd ben ik, anders dan de stilte op mijn blog doet vermoeden, met van alles bezig geweest.
Zo heb ik nog een enorme hoeveelheid oranje bloemen gehaakt, maar daar kan ik jullie natuurlijk niet mee blijven vermoeien.

Gister heb ik zitten fröbelen op wat bloemetjes voor een paastak.
Ik ben blij met het resultaat.


Ik heb de bloemetjes gebruikt van Lucy van Attic 24. Het patroon daarvan vind je hier.



De blaadjes heb ik uit de losse hand gemaakt. Heel simpel, een ketting van een aantal lossen, dan maak je vasten terug, ga je in het rond haken en maak je om een punt te krijgen 1 vaste in de bovenste steek, drie lossen en dan weer 1 vaste in diezelfde steek. Iemand met een beetje haakervaring snapt vast wel ongeveer wat ik bedoel. ;-) 



Daarnaast ben ik bezig met een lente-swap van de Koekeridoo-hyves. Wat ik daarvoor aan het maken ben is uiteraard geheim geheim geheim, maar ik kan wel vertellen dat ik me in elk geval met het verzamelen van leuke spulletjes voor in het pakket heel erg vermaak. 

De amigurumi voor het pakket is in de maak, dus daar ga ik me de komende dagen op storten. Zodra het pakket bij mijn swappartner is binnengekomen zal ik foto's plaatsen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten