woensdag 4 mei 2011

Cadeautjes!!

Op hyves wordt zo nu en dan een 'haakswap' georganiseerd door een van de leden van de groepen waarin ik actief ben. Dit maal werd dat gedaan in de groep "Kookeridoo".

Zelf ben ik nog hard aan het werk om mijn amigurumi op tijd af te krijgen voor mijn swappartner, maar gister werd ik al verrast door de postbode met mijn pakket!


Een heel pakket vol kleine cadeautjes, wat een feest! Samen met mijn kleine jongen heb ik alles stuk voor stuk uitgepakt.



Het thema van de swap is "lente" en de maakster van het aan mij geschonken pakket heeft dat vertaalt naar vogeltjes en lentebloesem. Hartstikke leuk.



Ik ben enorm verwend met twee bollen katoen, leuke knoopjes en accesoires, de onwijs leuke lenteslinger, een lieve kaart, lekkers en het patroon van Biebel van Amigurumikraam. Ik ben overal even blij mee.



De slinger past geweldig bij mijn huilende zigeunerkindje.


Joke, hartelijk dank voor het geweldige pakket!

1 opmerking: