dinsdag 31 mei 2011

Boekentip

Ik heb naast de nodige haakboeken ook een aantal andere creatieve boeken in mijn collectie. Vooral de boeken van Usborne zijn favoriet in huize Maren.

Op dit moment is dit boek mijn vlucht uit de wereld: Het Patterns Colouring Book.


Gewoon gedachteloos patronen inkleuren.


Naast het zelfstandig kleuren worden er ook kleuropdrachten en suggesties gegeven.



De bladzijdes van dit boek zijn lekker dik, zodat de stiften die je gebruikt niet doordrukken. Heel fijn, want dat vind ik het grootste nadeel van het Drawing, Doodling & Colouring book dat ik voor mijn kinderen heb. 

Ik ben voorlopig nog wel even zoet en kijk uit naar onderstaande kleurplaat, daar zullen aardig wat uurtjes in gaan zitten. 



Inmiddels heb ik de pocketversie van dit boek alvast ge-preorderd bij bookdepository.co.uk. Daar zijn de boeken van Usborne verkrijgbaar, maar ook bol.com verkoopt een aantal van hun titels.

2 opmerkingen:

  1. Wat doe je me aan? ;-)
    Ik twijfel nog of ik de bestelling zal plaatsen ja of nee ;-)
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me enorm leuk dat boek, 'k ga meteen even kijken bij Bol.com.
    Lekker om mee op vakantie te nemen!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen